Persondatapolitik

Denne persondatapolitik beskriver, hvordan vi, behandler dine personoplysninger, og hvilke rettigheder du har i forbindelse hermed.

Indsamling, behandling og opbevaring mv. af visse personoplysninger kan være lovpligtig, såsom håndtering af dine helbredsoplysninger ifølge sundhedsloven, mens du i andre sammenhænge (eksempelvis til brug for fremsendelse af markedsføringstiltag) kan vælge, hvilke oplysninger du afgiver, og hvordan disse anvendes.

Indsamling af dine personlige oplysninger

Vi kan indsamle oplysninger om dig på forskellige måder:

  • Når du henvender dig i forretningen og eller på vores webiste for at købe vores produkter.
  • Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev eller anden markedsføring, herunder ved deltagelse i konkrete konkurrencer. I forbindelse hermed kan vi blandt andet indsamle følgende personoplysninger:
  • Navn, identifikations- og kontaktoplysninger (adresse, telefonnummer, e-mail adresse.)
  • Din købshistorik.

Brug af dine oplysninger:

Vi behandler dine personoplysninger til konkrete og begrænsede forretningsmæssige formål i overensstemmelse med de til enhver tid gældende regler om databeskyttelse.

Dine oplysninger kan blive behandlet til følgende formål:

  • Levering af ydelser til dig.
  • Administration af kundeforholdet.
  • For at kunne yde en bedre service.
  • Øvrig kommunikation med dig. Retsgrundlag for behandling af personlige oplysninger

Dine personoplysninger kan blandt andet behandles:

  • Til at opfylde en aftale med dig.
  • Til at overholde en retlig forpligtelse. Sådanne interesser kunne f.eks. være forbedring af vores service, produkter eller ydelser, statistik og analyse eller besvarelse af dine henvendelser.  Helbredsoplysninger, så som allergener og lignede, betragtes som følsomme oplysninger, og vi begrænser behandlingen af sådanne særlige kategorier af oplysninger, så behandlingen alene finder sted, når det er nødvendigt i forhold til formålet.

Hvem modtager dine personoplysninger?

Personoplysninger anvendes udelukkende til at kunne løse den opgave vi er bestilt til. For at kunne løse de opgaver vi får, bruger vi en række underleverandører, fx til hosting af e-mail. Disse modtagere behandler personoplysningerne på vegne af forretningen og må derfor alene handle efter dokumenteret instruks fra os. Disse tredjeparter må ikke bruge dine personoplysninger til egne formål.

Dine rettigheder

Forretningen har implementeret passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine oplysninger og at sikre dine rettigheder. Du har ret til at anmode os om at få indsigt i dine personoplysninger samt berigtige, slette eller begrænse brugen af oplysningerne. Under særlige omstændigheder har du endvidere en ret til dataportabilitet. Det betyder, at du kan anmode om at få de oplysninger, du selv har givet til forretningen, udleveret i et struktureret, almindeligt anvendt og læsbart format. Hvis det er teknisk muligt, kan du også anmode om at få oplysningerne transmitteret til en tredjepart. 

Behandler vi dine personoplysninger på baggrund af et samtykke, herunder samtykke til direkte markedsføring, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Dette berører dog ikke lovligheden af den behandling, der er baseret på dit samtykke, før du har tilbagekaldt det.

Hvis du vil klage over behandling af dine personoplysninger, er du velkommen til at rette henvendelse til os. Hvis det konkrete forhold, du klager over, ikke er blevet løst af os, og du ønsker at gå videre med sagen, kan du klage til:  Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K, E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., www.datatilsynet.dk

Find os her
Øster Farimagsgade 24
2100 København Ø
Find vej!
Åbningstider
 
Mandag: 17:00—22:00
Tirsdag: 17:00—22:00
Onsdag: 17:00—22:00
Torsdag: 17:00—22.00
Fredag: 17:00—24:00
Lørdag: 17:00—24:00
Søndag: 17:00—22:00
Kontakt
+45 30267190
hey@heydarling.dk

Bestil Take away
Bestil bord